LAMP

Η μέθοδος αυτή δίνει στο παιδί πρόσβαση σε μία εφαρμογή στο τάμπλετ που περιέχει βασικό και ειδικό λεξιλόγιο πλήρως προσαρμοσμένο σε κάθε παιδί. Μόλις πατηθεί το εικονίδιο ακούγεται ο ήχος της λέξης. Το λεξιλόγιο αυτό μπορεί να το χρησιμοποιήσει για να συνθέσει προτάσεις καθώς και σε κάθε καθημερινή δραστηριότητα.

Η επιτυχία της μεθόδου δεν βασίζεται στην εφαρμογή όσο στον τρόπο εκμάθησης που γίνεται λαμβάνοντας υπόψη τις αισθητηριακές προτιμήσεις του παιδιού, τα ειδικά ενδιαφέρονται και τη θετική αλληλεπίδραση και σύνδεση.

Η έρευνα δείχνει μεγάλα ποσοστά επιτυχίας καθώς ένα μεγάλο ποσοστό παιδιών που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού αντιδρά θετικά στον ήχο των λέξεων και στη σταθερή θέση του λεξιλογίου.  Η εκπαίδευση και των γονέων στη μέθοδο θεωρείται απαραίτητη.

Παρά τους φόβους και τις ανησυχίες που εκφράζουν οι γονείς συχνά, η έρευνα δείχνει ότι η εναλλακτική επικοινωνία όχι μόνο δε παρεμποδίζει την ομιλία αλλά την ενισχύει.