SCERTS Model

Το SCERTS είναι ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό μοντέλο για παιδιά που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού. Δημιουργήθηκε από τον Prizant το 2014. Προάγει τη συνδυαστική χρήση πολλαπλών διεπιστημονικών προσεγγίσεων ώστε να λειτουργήσει ολιστικά για το παιδί.

Το SCERTS δίνει προτεραιότητα στην κοινωνική επικοινωνία, τη συναισθηματική ρύθμιση και την υποστήριξη στη συνδιαλλαγή σε όλες τις ηλικίες και όλα τα περιβάλλοντα.

Κοινωνική επικοινωνία είναι η αυθόρμητη επικοινωνία που έχει συνέχεια και καλύπτει ποικίλλες επικοιωνιακές ανάγκες, συναισθηματική ρύθμιση είναι η δεξιότητα να διατηρώ τον εαυτό μου σε μία ήρεμη και ρυθμισμένη συναισθηματική κατάσταση ενώ η θποστήριξη στη συνδιαλλαγή αναφέρεται στην εκπαίδευση των φροντιστών ώστε να είναι σε θέση να αναγνωρίσουν τις ανάγκες και να κάνουν τροποποιήσεις.